fbadd

söndag 14 november 2010

War!...

Nu är jag på plats, åkte snuskigt tidigt för att krama ur allt ur den här resan och det visade sig vara helt bortkastat...
Ett par felsvängar, en svartnad tunga från alla svordomar och ett hektiskt höttande med näven senare så uppenbarade sig den gyllene pärlan i horisonten... Ahh, Comwell here I come!



När jag väl står incheckad och redo vid rumsdörren så börjar jävligheterna, dörrjäveln vägrar att öppna sig, varken med nyckelkort, sparkar, slag eller rabblande av klassiska formler har någon påverkan... Så där står jag skrikandes -Open sesame!... -Mellon... för helvete... utpumpad och med en bultande smärta i tårna så får jag tillslut ge mig och kalla på vaktmästaren som konstaterade att låset var paj..! No shit dude!...

Nu sitter jag i launchen och väntar på betjäntning...

Fuck you Comwell! Styr upp detta för helvete!!!

War/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. sv: självklart måste man besöka Dio's grav, han är ju en gammal hjälte :)
    ha så kul på kurorten

    SvaraRadera
  2. sv: mm! Fast den andra katten är ju döpt efter en ÄNNU coolare man ;)

    SvaraRadera