fbadd

lördag 13 november 2010

Mornin'...

Nu drar jag iväg på spa å göttar mig!


Rapporterar när jag kommit på plats...


Dagens låt får bli en gammal skön klassiker vid namn Stripsearch med Faith no more. Vet inte riktigt varför men den förmedlar en sån skön känsla såhär på morgonkvisten,
stort tack till:

Chief Rebel Angel

som hade vänligheten att berätta för mig hur man får slängt in videor här på bloggen... In å läs hans följetong "En skivaholics bekännelser" som han lägger upp på lördagar... Grymt skön läsning!





Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

3 kommentarer:

  1. Spa...det låter underbart. Och det låter även som något som jag skulle behöva...

    Nej, vi vann inget. Var bara där o kikade o fick lite inspiration:)

    SvaraRadera