fbadd

måndag 1 november 2010

Idolizing...


Om någon lyckats missa det så har Slash's nya video till låten beutiful Dangerous kommit ut. Storylinen går ut på att Fergie är en "lätt" labil stalker som kärat ner sig i vår hjälte Slash... När hon kom med förslaget så tyckte Slash att det var skitnice så dom körde på det...

http://www.youtube.com/watch?v=sxGjGaQ7KKY

Den går inte upp emot mästerverket "by the sword" varken låt eller videomässigt men personligen så kan jag inte få nog av herr höghatt så jag hurrar varje gång nåt nytt dyker upp...

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

11 kommentarer:

  1. Kan inte annat än hålla med. Slash är ju lite av en gud för mig haha.

    SvaraRadera
  2. Slash är ju SÅ het!
    Och jag älskar Fergies outfit i videon!

    SvaraRadera
  3. Är ju långt ifrån originalet, men spännande version för det :) tack, Metalnallen´s Dagens är ju bara en "dottersida" till min bas sida Metalnallen.

    SvaraRadera
  4. Tackar vi för :) jag är även skribent för GetMetal.com, du kan hitta allt som jag skrivit där, här: http://www.getmetal.com/?author=18

    SvaraRadera
  5. Kul att se fler killbloggar! Vi är lite sällsynta känns det som. :) Bra att du ogillar SD också. Du är inte ensam. ;)

    SvaraRadera
  6. Måste kolla in den nya nu med detsamma! Älskar "Herr Hlghatt" jag med:)

    SvaraRadera
  7. Svårt att inte gilla Slash... :-)

    sv:
    Gött att veta att du fortsätter läsa, det gör jag med dina ord också. :-)

    SvaraRadera
  8. sv: hehe, ja det känns lite coolt faktiskt :)

    Tack, gillar denna blogg med :)

    SvaraRadera
  9. ooh tack för tipset, jag är ju inte så lite smått kär i mister slash!

    SvaraRadera
  10. Nu är farbrorn i stan för diverse promotion.

    SvaraRadera