fbadd

söndag 31 oktober 2010

Broadbands back...


Gräver ner mig i jobb denna vilans dag i veckan... Fan för att vänta med uppgifter tills sista stund...
Brukar faktiskt lägga upp planeringen lite bättre men just nu är är det lite väl mycket att göra, så fort jag styr upp något så blir nåt annat lidande och nu sitter jag här i min jävla grop medan djävulen med ett perverst flin skyfflar sin ångest över mig, och han snålar inte den gamla fan.

Så ska dom jävla räkningarna betalas oxå... Telia hade i alla fall vänligheten att återställa min bandbredd för en stund sedan... 5 gig surf i månaden e' fan så dåligt så har ni tänkt att köra internet genom telefonen så satsa på någon generösare leverantör!
Hoppas att det finns pengar på kontot...

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. sv: Tack tack. :) Det var riktigt smärtsamt faktiskt. Lite av brynen som rök med faktiskt. ;)

    SvaraRadera
  2. sv:
    Tackar!!!
    Helgen blev verkligen bäst!!! :-)

    SvaraRadera
  3. sv: haha ja, det kan man verkligen säga!

    SvaraRadera
  4. Ja det är en grym skiva! Finns dock några få svaga låtar på den, som Beautiful Dangerous som jag inte har mycket till övers för

    SvaraRadera
  5. jag slappade åt dig igår...

    SvaraRadera