fbadd

tisdag 19 oktober 2010

Early Christmas...

Fick nya kameran idag :D

En riktigt nice gadget som jag kan rekommendera till alla som vill fånga ögonblicket utan att vara rädd att kameran ska paja under hårda omständigheter...
Kommer ihåg när jag lånade farsans videokamera i tonåren och lämnade tillbaka en hög kretskort och sladdar... Det blev en fest för mycket för den stackaren men det behöver jag inte oroa mig för när det gäller min nya kompis här, den e' bulletproof :)



  ... Million dollar smile...

Tog några panorama bilder av min studio för dom som är intresserade...
Roligare kan man ha...Men, men...

Nu gäller det förstås att utsätta sig för  situationer som är värda att filma, så det får bli mer livekonserter, extremsport och livsnjuteri i fortsättningen, något som jag alltid hoppas att framtiden ska bjuda på men som jag nu själv måste realisera...
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. grym filmkamera! vill också haaa.

    SvaraRadera
  2. sv:
    Javisst har dygnet för få timmar och veckan för få dagar... :-)

    Gött med en egen julklapp! :-D

    SvaraRadera