fbadd

lördag 30 oktober 2010

Market day...

Snart är det dags att åka in och knö med alla människorna på bilden, det värsta är ju som vanligt att alla lata jävlar envist ska köra omkring i vimmlet med sina kids i vagnar... Vad väger en unge? Typ 5 kg?

Kanske skulle ta å bygga en monsterkärra åt gitarren och sikta in mig på deras hälsenor...

Stora planeringssvårigheter så här på morgonen... Glömde (sket i) att planera lördagen igår.
Hoppas att lite frisk marknadsluft kan ge nog med syre åt hjärnan så jag får styrt upp dagen, mycket att göra innan måndag!

Nu: ännu en kopp kaffe...

Vad jag förväntar mig av dagens marknad...

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. ...som på ullared när man tävlar om ven som kan köra på flest hälsenor så att tanterna hoppar. fast det brukar vara mina egna som blir mest attackerade.

    SvaraRadera
  2. sv:
    Tack, glömmde svettarmbandet och kepsen kom jag på nu, fan också!

    SvaraRadera
  3. haha bygg en monsterkärra åt gitarren! filma sen när du siktar in på hälsenorna,

    sv: man tackar!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker du ska genomföra den idén. Av med hälsenorna på dom bara!!!

    Svar; Jo...men vi bor så jävla litet nu så det är bäst att hålla dammråttorna i schack så att säga:P

    SvaraRadera