fbadd

tisdag 26 oktober 2010

Screaming lesson...


God morgon gott folk!

Snart dags att gå in och skrika lite hos sångpedagogen, förbannat skön brud som envist försöker tämja min hals...
Målet är att lära mig lite nya tekniker för att rösten ska hålla lite bättre i långa sessioner... Känns nyttigt live!

Hoppas på en guldstjärna för avslutad rökning...

Är dessutom på jakt efter en ny yxa och ett par skaft, dyrt att vara så jävla stark ;)
Kollade in utbudet på ÖB igår och det var förvånansvärt bra måste jag säga, fastnade lite extra för en skön pjäs me hickoryskaft, glasfiber går bort då det känns fel i näven... Vad har ni för favoriter?
Ska kolla runt lite mer, sen kommer det en special i ämnet...

See ya!

                                                  Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Jag tror att bland det första min pappa lärde mig var att om man ska köpa en yxa så ska det vara hickoryskaft. Inget annat!

    SvaraRadera
  2. sv: ja, känns jävligt grymt att det börjar ge resultat. Ger helt klart motivation till att fortsätta kämpa! Ikväll är det dags för mardrömsslingan igen.. Hatar att springa ute nu när det är så satans kallt :(

    SvaraRadera
  3. Hörde att man kvaddade bara yxor man man inte hade rätt klyv-teknik ;)

    Sv. You have no idea...

    Trots att jag är extremt jobbig ibland så lurade cheferna in en 10års ömsesidig uppsägning på avtalet ;) Eftersom de har misstankar att jag är intressant som avdelningschef på en annan byrå. Så jo jag sitter rätt säkert ;)

    SvaraRadera
  4. Jo, det var nice. Men det är bara någon randomvideo från något våp som var där.
    Jag är alldeles för viktig för att stå som ett fån och filma :P
    Så jag nyttjar andra till det ^^

    SvaraRadera
  5. Yxa? haha? Till att hugga ved med eller hugga någon elak granne?

    SvaraRadera