fbadd

måndag 25 oktober 2010

Kaffetorka...

Kaffetorka i skåpet och mitt egeninförda förbud mot cigg gör knappast morgonen roligare, gött att det trillar in lite pengar idag i alla fall, ska ta å svänga förbi statoil påväg till repet och köpa mig en stor jävla latte men tills dess får jag hålla till godo med en mugg Earl Gray... Trist...

Idag blir det lite gott å blandat, rep, planering och skicka iväg bilder och dyl. till webmastern så att hemsidebygget rullar på. Nästa steg är att skriva en jävla massa text till alla uppslag, måste tydligen vara fullt med sköna formuleringar när man navigerar runt på bandsidan... Tror att jag kommer att hålla det till ett minimum... Musiken och häftiga bandfoton talar så bra för sig själva ;)

Dags å sticka...

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

10 kommentarer:

  1. sv: Vi får hoppas att jag får några bra bilder bara :D haha

    SvaraRadera
  2. SV: Ja det hade verkligen varit kul att se Zakk!

    SvaraRadera
  3. Thank you, det ska jag verkligen!

    Hoppas du haft en bra dag!

    SvaraRadera
  4. jaaa, den är helt sjukt bra! Du måste se den!

    SvaraRadera
  5. Lycka till med icke-rökningen, sådant är aldrig lätt!

    SvaraRadera
  6. Toppen morgon att inte röka och dricka på... En grå, regnig, kall och blåsig morgon... Mmm toppenstart på dagen!

    Häftiga bandbilder är oftast värt mer än musiken ;)

    Sv. Jo jag vet... problemet är bara att jag hatar att planera mer än ett par veckor framöver... För jag kan inte hålla nått som sträcker sig för långt framöver...

    Har dock har jag en plan att bestiga kebenekaise innan jag fyller 30! ;) Så de får jag väl hålla!

    SvaraRadera
  7. sv:
    Ja, man är väl en galenpanna. ;-)
    Skönt att komma hem helskinnad och att kunna koppla av utan ytterligare missöden i alla fall.

    Bra att du klarar rökstoppet trots Kaffetorka.
    :-)

    SvaraRadera
  8. sv: samma här, inga favooartister, Opeth i sånna fall, hade vart grymt! men ja ska inte köpa några biljetter än, får se om det blir nått sweden rock i år ens.. ha det fint.

    SvaraRadera
  9. Nu slutar du genast upp med dumheterna och tar dig en cigg. Det är du värd. Jag måste förresten gå och bajsa nu. Sen ska jag drälla runt i huset och fundera över vad fan det är jag har ställt till med.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera