fbadd

lördag 16 oktober 2010

Cold n' tired...

Tillåtit mig att sova bort halva dagen idag, eller rättare sagt så kämpade jag inte direkt emot när John Blund bröt sig in med storsläggan efter ett pass tyngdlyftning... Fan va gött det e' å somna i soffan ibland :)
Detta händer sällan men jag antar att det var efterdyningarna av förkylningen som förpestat min tillvaro i ett par veckor nu...

Kämpar för fullt med omslaget till skivan och förhoppningsvis så kommer den första testmixen imorgon, nice säger jag!

Kallt var det i morse!
6 minus kan helt plötsligt även få mig att blogga om vädret... lika jävla förvånad varje gång kylan slår till, SJ-syndromet skulle man kunna kalla det ;)

Vid första frosten så brukar suget efter Glögg och sommar komma smygande: glögg för att lindra helvetet och sommar för att ha något att se fram emot, men men... Håller man sig sysselsatt så går värken snart över utan att man ens hunnit tänka på den...
En positiv sak är ju förstås att hela världen plötsligt förvandlats till ett enda stort kylskåp så det blir lite mer plats i kylen nu när ölen kan temperaturkorrigeras på naturlig väg...

Fyller ut med en video som jag fick filmat med min iPhone i somras... Detta är Öjje och Uno från Astrolites som lirar Social Distortions "Sick Boy" på en liten scen vid havet en soft sommarkväll... Fan va' dom killarna rockar!
(Kvaliten är sådär, lovar att skaffa en bättre kamera inom en snar framtid...)

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. sv:
    Det låter MYCKET bra!!! :-)

    Cool låt!

    SvaraRadera
  2. sv: ja det är mkt varmare hos mig nu, nästan +24 C inne igår kväll :) Men ute...brrrrr!!!!!! o då bor jag ändå mitt inne i stan

    SvaraRadera
  3. Sminket gick awesome..
    Det är ju inte allt för avancerat liksom ^^

    SvaraRadera
  4. sv:
    Tror vi har ett par grader varmare här nere än hos dig. ;-)
    Men morgnarna är kalla.

    Jag ska försöka få till att presentera nästa veckas kalender om du lovar att inte lida av stress bara av att se den. ;-)

    SvaraRadera
  5. Jaså, du har också haft en elak förkylning liksom jag. Det enda jag orkat med är att lyssna på en massa musik, men det är ju inte det sämsta. Vet om detta är din musik, men norska Dimmu Borgir har kommit ut med sin nya "Abrahadabra" på Spotify. Mycket orkestralt och pampigt.
    Gillar "Endings And Continuations".

    Ingemar från Poplistan

    SvaraRadera