fbadd

torsdag 28 oktober 2010

...

Nu börjar det likna något... Jag jagade en skön vintagekänsla och tycker att jag nailat det!

Gav även min första gitarrlektion idag, cool, skön tjej som inte kan vänta på att lära sig rocka :) Hade aldrig trott att jag skulle göra detta, men går på magkänslan denna gången...

Första frågan: Vad vill du lära dig?
Svar: Allt!
Fan va skön inställning :)

Dagens ålderstecken: Att inte ha hört talas om ett enda band som min nya elev lyssnar på... Får plugga på till nästa gång!

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

8 kommentarer:

  1. Cool bild!
    Hahahaha Ja, det är ett TYDLIGT ålderstecken!!!
    :-)

    sv:
    Hahahaha Ja, varför inte? ;-)

    Imorgon drar jag iväg på en kärlekshelg med min underbara hustru till Österlen. Härligt!!!
    Önskar därför trevlig helg redan nu! :-)

    SvaraRadera
  2. Hörru, kom förbi så bjuder jag på en cigg. Din mjukis :) Jag vet, jag är ond.

    SvaraRadera
  3. Lovely! Snygg poster med,

    Haha ja verkligen hårdingar;) Även vi rockers har en soft och fluffigt rosa sida inombords när det gäller Disney ;)

    SvaraRadera
  4. Fet poster dude! ;D

    Och tackar dig för dina synpunkter ang. låten.
    Är dig evigt tacksam för en så prydlig och ordentlig analys! :)

    Sköt om dig!

    Rock on, bro!

    /Kaptenen

    SvaraRadera
  5. Gillar postern skarpt! Påminner om något jag sett från Jefferson Airplane - som för övrigt har fixat världhistoriens snyggaste illustrationer och layout. Stor inspo-källa.

    SvaraRadera
  6. Ahh, jag vill med kunna spela gitarr! fast vem vill inte

    SvaraRadera