fbadd

torsdag 14 oktober 2010

Poster and new material...

Slökollar på Human Target, en serie jag kan rekomendera som hjärnavkopplare, lite go' action sådär på torsdags kvällen ;)

Det börjar dra ihop sig till första giget. Massive Dynamics live på Smedjan, Skaras kårhus!
Som alltid när man har med studenter att göra så kan vi förvänta oss ett rejält sjöslag ;) That's how we like it!

Vad gillar ni affischen?
Det är halloweentema så det fick bli en skräck special ;)

Mycket att stå i tills dess dock, skivan ska mixas, omslaget måste jobbas på, hemsidan ska upp...

Ny låt på G förresten... En åt det lite lugnare hållet, they come when they choose to.
Gjorde en slaskmix och slängde upp den här på bloggen där den får ligga en liten stund...
Akta fingrarna för den är direkt från ugnen... Skrev den igår, lät den jäsa lite under natten och idag så blev det inspelning och mix... Hoppas det smakar ;)
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

16 kommentarer:

  1. Ja men visst är den !
    Det är inte riktigt min stil dock, men jag blev nog lite små-förälskad i den skönheten..
    Den är unik... Mirr!

    Cool blogg för övrigt ! =)
    Gillar stilen på bilderna!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag klagar för mycket. Må¨ste sluta med det! :) Har ju det trots allt rätt bra! ;)

    Va najs att det går framåt för er. När föår man höra nåt då? :)

    SvaraRadera
  3. the prophecy ä guld.
    Legion vill ja gändå se.

    SvaraRadera
  4. Cool affisch! Skitsnyggt blev. Hoppas det går bra på giget! :-)

    Ska lyssna på låten när jag sitter vid en dator med högtalare.

    btw: Kikar också på Human Target ibland, haha!

    SvaraRadera
  5. SV: jaaa tyskar e fan speciella asåå, onda och råa! haha :P

    SvaraRadera
  6. sv: haha, tandblekningen funkade faktiskt! Ska göra det några mer gånger så ska det hålla ett tag sen.
    Och ja! Sjukt heta skor. Ska bara hosta upp 1700 kr så ska jag kränga dom ;)

    SvaraRadera
  7. Det funkar tyvärr inte att spela upp :( Eller inte för mig i alla fall. Så jävla drygt! Ni har ingen myspace?

    SvaraRadera
  8. Gillar affischen skarpt. Jobbar själv med layout och trycksaker. Bara för att dagens teknik är mer fantastisk än någonsin betyder inte det att design/layout/foton är det - jag älskar den "gamla" feelingen. Det som kändes nytt då - känns klockrent just nu.

    SvaraRadera
  9. Ja visst gör den :) och er affisch e ju grym! :D

    SvaraRadera
  10. sv: han ÄR en gud!
    jag ska genast kolla in det mer, tackar för tipset.

    SvaraRadera
  11. sv:
    Tack ska du ha!!! :-)

    Cool poster, säg till om ni lirar i Skåne så kommer jag och kollar. :-)

    SvaraRadera
  12. Okej jag får testa igen helt enkelt:) skulle ju va kul o höra =) nåt kul på gång i helgen?

    SvaraRadera
  13. Sv:
    Visst är den underbar! Finns en fin med Metallica med. :)

    Snygg affisch!
    Skaras kårhus = Skara, som i Skara mellan Skövde och Lidköping???

    SvaraRadera
  14. Sv:
    Okej, då kanske man tar en kik. :)
    När är det?

    Länkbyte btw?

    SvaraRadera