fbadd

lördag 23 oktober 2010

Fick skrivit en låt idag "Never Feel Again"...
Började spela in en demo, får se om det är något för MD annars kommer den upp här på bloggen...
Testade att spela in trummor för första gången i studion, jag e inte direkt tajtast men det blev rätt gött ändå... Slår programmerade trummor alla gånger!

Nu ska jag iväg på partaj hos syrran!
Rapporterar om detta imorgon/ikväll.
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

6 kommentarer:

  1. Grejen är den att jag tydligen lagt upp den själv...helt jävla skithemskt. Måste radera alla bilder från mitt gamla liv. Pallar inte se dom.

    Hoppas du får en kanonkväll! Drick någon öl för mej med;)

    SvaraRadera
  2. sv; You bet :D tänk om man kunde fixa det varje gång!

    SvaraRadera
  3. Hej... Allt bra?

    Jag har igång massa tävlingar nu
    & det kommer in nya titt som tätt.

    Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym..

    Var gärna med och tävla =)
    --> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad så ber jag om ursäkt..
    Ta hand om dig =) Kramar // Millah

    SvaraRadera
  4. Du blev veckans blogg hos mig och kommer ligga länkad till nästa söndag! \m/

    SvaraRadera
  5. sv: haha ja dom e allt för goa dom små liven :P

    SvaraRadera
  6. Fred, har dy studio, fan jag har alltid haft eb dröm att få göra en egen låt och höra hur det skulle kännas. träffa emma ute igår, fan va gött det kändes. så när börjar vi lira?
    kram

    SvaraRadera