fbadd

lördag 9 oktober 2010

Milk sour n' choppin' wood...

Gjorde misstaget att försöka kurera mig med en fylla igår... Det resulterade i en halsblänna från helvetet så kl 07:00 imorse så vräkte jag upp kylskåps dörren och svepte en halvliter sur mjölk som stod misstänksamt långt in i kylen, det stoppade brännan men magen har kurrat lite misstänksamt sen dess...

Nu när inspelningarna äntligen är klara så är det dags att börja prioritera nya saker, började på en låt igår om gamla polare som tappat stilen (Nämner inga namn men om du känner dig träffad så är det kanske dags att ta sig i kragen). Tror att det kommer bli en riktig feting men jag måste jobba lite på refrängen... Kanske lägger upp en demo här om det finns något intresse...

Fick även lagat mina favorit lurar som John hade vänligheten att riva i bitar efter 3 misslyckade tagningar på rad... Fan så pilligt men samtidigt betryggande att ljudet nu färdas genom mina egna lödningar ;)

Nä, nu är det dags att smaka min egna bittra medicin. (Se recept i tidigare inlägg)
Har handlat allt gult jag hittat på ICA å mixern är redo... Undrar vad min stackars mage säger efter den här attacken?

Farsgubben kom förbi med ett par rediga lass ved i morse och inga undanflykter godtas... Bara att bita ihop!

Quote of the day: "This is a lifelong prison sentence that we are happily and consciously inflicting upon ourselves"- Michael Blair about choosing to earn money in the musicbiz

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

9 kommentarer:

  1. sv:
    Ja, killen är helt underbar!!! Snacka om blivande skådis. :-)

    Kul att du gillade trailern. Jag tycker den blev riktigt cool!!! :-)

    SvaraRadera
  2. Sockerbakis är ett helvete. Och det ska tilläggas att jag inte blir det efter överdos av socker, utan av en normal människas fredagsmys-intag typ. Det e förjävligt.

    Jag e defintivit intresserad av att höra lite demos ^^ Sånt e alltid skitkul!

    SvaraRadera
  3. Coolt bandnamn! Diggar ni serien Fringe?

    Ja, köp det, det spelet är grymt! ;-D

    SvaraRadera
  4. Jo, företaget allt handlar om i serien Fringe heter så. http://en.wikipedia.org/wiki/Fringe_%28TV_series%29

    Trodde det var därifrån ni hade fått det!

    SvaraRadera
  5. Hmm, Har ju kollat rätt mycket på Fringe... Har säkert fått det där ifrån, vem vet var man får allt ifrån? :)

    SvaraRadera
  6. Nu har jag valt ut finalisterna i veckans blogg! Kolla in här och se om du är en av dem: http://zoofie.devote.se/blogs/6268766/veckans-blogg---final-.htm

    om du inte är en av dem så kanske du ändå blivit länkad i en av sveriges största musikbloggar. :) Valde ut några som jag länkade :)

    SvaraRadera
  7. sv: meh! en weberförgasare ser du väl? ;)

    SvaraRadera
  8. sv: haha, jamen tänk vad mycket cash ni killar lägger på teknik, sport o gudvetallt

    SvaraRadera