fbadd

söndag 10 oktober 2010

God hates a coward...

Kände av en markant förbättring efter intaget av min PH-0 lösning... Detta måste firas, tänkte jag och iväg bar det till Willy:s exklusiva ölavdelning... Inte så smart säger ni men "God hates a coward" säger vetenskapsmännen ;)


Efter några bärs i studion så tröttnade jag på att behöva springa dom 20 metrarna till huset för att lätta på trycket så jag klämde in en gammal holk i entrén. Inte speciellt vackert kanske men vem bryr sig när det krisar?


Lite måleri och ett draperi så duger det åt kungligheter :)

Så jävla skönt att den här förkylningen börjat att släppa!

Dagens låt: Kanske det bästa tv framträdandet någonsin!
http://www.youtube.com/watch?v=Jt856_nRxQk

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

11 kommentarer:

  1. C-vitamin är bra mot det bästa. Bakfyllan motade jag bort med hjälp av en färskpressad apelsingrape juice på espresso house.

    SvaraRadera
  2. du är så jävla händig, skogshuggare Fred!!

    SvaraRadera
  3. Thank you! ;)

    Du har en skön blogg

    SvaraRadera
  4. sv: sant det!
    jodå ;) visst hade jag det.

    SvaraRadera
  5. Jo, kan nog också hålla med dig !
    men jag jämförde Nirvana och Queen med dagens kändisarna, deras låtar. Men tillslut tänkte jag att man aldrig kan jämföra dem med t.ex. vi tar en dålig arist Lady Gaga. För att Nirvana är grymt så mycket bättre, hans texter betyder någonting. Och speciellt hans röst.

    SvaraRadera
  6. yes it is. haft en bra helg eller? :)

    SvaraRadera
  7. Jo du har en poäng. Än så länge har jag inte råkat ut för det dock. Hoppas jag kan behålla mystiken med vissa iaf ^^

    SvaraRadera