fbadd

torsdag 28 oktober 2010

New gigposter...

Jävlar va' trött jag e' idag... Satt uppe till kl. 5 å jobbade på framtida gigposters, kul men fan så frustrerande!

Tog mig sju timmar att frilägga och förbereda bilderna för vektorisering, någonting som jag egentligen inte fattar ett skit av men det finns ju så jävla najsiga guider där ute på det världsomspännande nätet ;)
Detta är en del av vad som komma skall, Jag har resten av designen i huvudet och den kommer att bli kanonfet i slutändan!

Funderar på att slänga ihop en frukost... Eller så tar jag en kopp kaffe till, får se vad det blir!

Back to work!

Peace/Fred!

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

3 kommentarer:

  1. HAHA, sorry Fred! i will never do it again!

    SvaraRadera
  2. Kommer nog bli kanonjävlabra det där när du är färdig;)

    SvaraRadera
  3. Najs bild.

    Sv: Yep. Svartvit Thunderbird. Bra och skitsnygg. Haha. Låten är ju en gammal klassiker, men jag skulle väl knappast påstå att den är bra. ;P

    SvaraRadera