fbadd

måndag 18 oktober 2010

Be creative...

En tung snubbe (Sickan) hörde av sig igår och ville mixa demon som jag lagt upp här på bloggen... Alltid kul me' positiv respons, men det var tvunget att lägga om lite gitarrer som inte direkt glänste...

...Ett litet smakprov från dagens studiosession...



Ska bli intressant att se vad som händer när låten är körd genom Sickans skalle, vi har helt olika åsikter om hur saker och ting ska låta, så det blir jävligt roligt att höra vad han kommer fram till!

Hösten fortsätter att trycka ner mig under ytan som en mobbande storebror i en nerkissad simhall så jag använder dom få andetag jag lyckas stjäla till att skriva ny musik och designa div. omslag och affischer...
Om sanningen ska fram så njuter jag egentligen av det, för vem fan får gjort något vettigt under sommarmånaderna?
Så kom igen brorsan, jag är redo för en omgång till...
Be creative!
Peace/Fred
          
            (Sickan)

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. Cool! Ska bli kul att höra. Gillar din låt som du har lagt upp "My blank". Inte vanligvis min typ av musik men jag tyckte verkligen den hade känsla och diggade den!

    Hoppas du blir nöjd med nya mixningen! Några av våra låtar har också kommit till mix nu, dock några kvar att spela in sång på. Spännande är det!

    SvaraRadera
  2. En liten dos av Vanadesse räcker ;)

    Najs! Nu gick det att lyssna på er demo och jag måste säga att det låter lovande ;)

    SvaraRadera
  3. Ljudklippet lät bra, nu blev jag mera nyfiken på er. ;-)
    Nu kan du se hur en "vanlig" vecka ser ut i mitt liv på bloggen. :-)

    SvaraRadera
  4. haha älskar ditt sätt att uttrycka dig på!
    Svar: jaaa hmm antagligen! :/ inte riktigt med på banan när det gäller vad metallica gjort.. men a! :P

    SvaraRadera
  5. Grymt! Första jag hör från er - och det låter intressant, lockande - och jag vill höra mer!

    SvaraRadera
  6. Nu drar jag men ska försöka uppdatera nån gång under resan hihih :D Ha det så jävla bra här hemma!

    SvaraRadera