fbadd

lördag 30 oktober 2010

Back from the warzone...

Hellyeah, jag klarade mig...

Barnvagnsrekord på stan idag! Även dom allra minsta måste tydligen åka runt i vrålåk på stan, uppskattad vikt på unge: 40 hekto, uppskattad vikt på vagn: 12, 5 kilo... In me' dom jävlarna på psyket...
Sen fanns det dom som tyckte att det var en skitkul idé att sälja plastvuvuzelor för en billig peng, har aldrig sett så glada skitungar eller hört ett sånt jävla oväsen förr...

Fick dock mellan svordomarna inhandlat lite sköna prylar, ett par boots, en T-shirt och självklart årsinhandlingen av strumpor, 100 spänn för 20 par! Fuck yeah!
Hittade även en nice scarf som ligger som underlägg i min komposition här över...

Avslutade med en liten sväng förbi systemet då det var lögn och förbannad dikt att få nån plats på stadens serveringar, nu slänger jag mig i soffan en stund och sen får vi se vart det bär hän...

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

4 kommentarer:

  1. Strumpor skulle jag med behöva...får ta en storhandling av detpå Dollar Store haha!

    Ska jag vara ärlig? Ja, det ska jag. Morsan tyckte synd om oss som inte köpt hem glögg än. Så hon betalade notan på systemet! Sweet vettu!

    SvaraRadera
  2. sv: haha! Ja, så måste det ju vart så klart :P

    SvaraRadera
  3. sv:tackar!!

    Det där låter som en väldans kul tripp på stan! :P hehehe ;)

    SvaraRadera
  4. Silikontuttar känns också väl fejk, haha. Men mig kvittar det :)

    Nae inte drömjobbet precis, arbetstiderna är galna som sagt.. men kan vara kul att pröva på iallafall!

    SvaraRadera