fbadd

tisdag 26 oktober 2010

More chili for the people...

Gjorde en chansning och inhandlade en d'ausy Chili con carne som jag nu sitter och avnjuter tillsammans med ett par hönekaksmackor som jag gjort mig besväret att breda och förgylla med några skivor dyrbar ost utifall d'aucys hundmatsburk bevisade sig smaka just hund...
Det var faktiskt en helt godkänd röra (lite klen kanske) som den franska con carne leverantören bestämt sig för att frakta ända till ett Willys i Västsverige, inte vackert men rätt gött och det är allt som räknas...

Dagen har flutit på som förväntat, hade en mycket givande lektion i vokalhantering och andnings övningar, so that I can rock a little longer!

Spenderade även några timmar med boysen, hemsidan och Skivkonvolutet börjar ta form och en mix ska dyka upp i inboxen senare ikväll... Hellyeah!

Nä nu får jag ta å jobba på en stund till...

See Y'all crazy boys n' gals later!

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

3 kommentarer:

  1. sv:
    Jepp, nu har han trätt in i verkligheten. :-)

    SvaraRadera
  2. Gick förbi Backstage tidigare idag och tänkte på att det var vansinnigt längesedan jag var där.

    SvaraRadera
  3. sv: jaa jag hittade ju den på weheartit.com, ett bildforum du vet. asså inge shop! Riktigt synd för ja hade lät velat ha den ringen på fingret! :D

    SvaraRadera