fbadd

söndag 17 oktober 2010

New hardware...

Letar ny videokamera!
Den här känns jävligt cool...

"Spela in alla dina äventyr i HD-kvalitet, 720p med 60 bilder per sekund
Robust och kompakt kamerahus
Uppladdning till YouTube
Digital bildstabilisering
Bra video i dåliga ljusförhållanden
Regn och dammtålig
Spela in upp till 10 timmars HD-video på SD/SDHC-kort*
Spela upp dina filmer på din HDTV med hjälp av den medföljande HDMI kabeln
Kristallklar ljudkvalitet
Uppladdningsbara 2xAA batterier medföljer
2,0 tums LCD-display
Fånga höjdpunkterna i slow-motion, lätt och smidigt i din hand" 


799 spänn på net on net + Minneskort 8GB 290:- Strax över tusenlappen för en behändig kamera som utklassar iPhonen... Som hittat!

Tänker låta demon ligga kvar några dar till då folk haft problem med spelaren... Ingen aning varför men se till att datorn är uppdaterad, så ska det funka... Testa även att klicka på "Soundcloud" texten på spelaren så kommer ni direkt till källan, kanske funkar.

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. den där såg cool ut..
    Svar: nee inte stryk,de va en kvinna som sparkade mig på låret typ, haha..

    SvaraRadera
  2. Låter jävligt najs! Slå till!

    SvaraRadera
  3. Skivomslag låter helt klart som ett spännande projekt. Beror ju såklart helt på vad ni tänkt er. Har gjort ett par förut - för jobbets räkning - men det har varit relativt enkla med bilder (illustrationer, foton) med text. Eftersom mitt konstnärsskap inte är min huvudsakliga inkomstkälla skulle jag snarare se detta som en utmaning - en merit. Är det något ni vill jobba vidare på så kan vi ta det via mail artbytina@hotmail.com.

    SvaraRadera
  4. Sv.
    Jo jag känner mig tok-hurtig nu! ;)

    Ölen känns lockande... men jag tror jag BEHÖVER en vit månad... Har blivit slentrian i att kröka...

    SvaraRadera