fbadd

söndag 24 oktober 2010

Party night...

Lyckades precis pallra mig ur sängen... Massor att göra idag.

Igår bjöd syrran på mat och dryck kalas, en galet kulinarisk upplevelse som spände från Japans råa fisk delikatesser till Mexikos brännheta färsknippen, till detta serverades Jamaicansk öl och vin.
Fan vilken toppenkväll! Tack syrran, you're simply the best!

Hon hade även vänligheten att skicka med brorsan en doggybag fylld me' godsakerna som jag sitter och fyller min buk med i detta nu...

Snart bär det iväg till studion där jag ska försöka styra upp nya demon, det blev en lite smått grungeaktig rockdänga som känns som att den kan funka... Det visar sig snart...

Off to work!





And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK





                                 



                               

                                                  Peace/Fred

3 kommentarer:

  1. Det låter ju som att du hade en fett bra kväll, good for you! Hoppas du kom ihåg o dricka en öl för mej med;)

    Lycka till nu med inspelandet. Kommer nog gå kanon!

    SvaraRadera
  2. Nej jag vet, vet inte hur jag ska hitta tid själv till att spela. Får väl ta semester eller nåt från jobbet haha!

    Låter som både en grym kväll och en grym syster! ;-D

    SvaraRadera