fbadd

fredag 22 oktober 2010

Merry Christmas...

Oh my, Vilken munter jävla sida som hade övertaget imorse då... Så hur ska man lyfta denna skitdagen då? Jo med ett par favorit bärs och en flarra glögg förstås! Inget värmer en köldslagen själ som en mugg glödgat rödtjut kryddat med finaste kryddnejlika och pepparkorn... Stort tack till mormor för den finfina glöggvärmaren!

Mot all förmodan så blev det ett riktigt lyckat rep idag (kanske för att jag var för jävla trött för att ens bry mig), allt föll på plats av sig självt, två nya låtar praktiserades till perfektion och en gammal skrotad slagdänga fick åter se dagens ljus, denna gången verkar vi få ordning på den...

Nä nu e' det dags att tända i kaminen så glöggen kan introduceras för strupen...

God Jul för fan!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. Jag ska fan ta och köpa hem en jävla flaska glögg jag med! Jag har längtat nu hur länge som helst efter den!

    Jag hoppas verkligen att du får en kanonkväll, att du inte känner dej lika nedslagen längre:)

    SvaraRadera
  2. Din blogg gör allt hemtrevligt :)

    SvaraRadera
  3. Vanligtvis så är jag en blandning mellan rock/skate/hiphop...eller vadfan man ska säga. Idag var det rock rätt igenom. Och det gick hem rejält på arbetet lär jag säga!:D Har aldrig fått så mycket kompilmanger där haha

    SvaraRadera
  4. Haha, jo, du har nog rätt Fred. All musik bör avnjutas så! Men dom dagarna som jag är på mitt flummigareggaehumör, då vill jag ha de i en scysst spelare och en stor kopp kaffe eller ÖL! haha...lite kluven sådär jag, jag vet.

    SvaraRadera
  5. Det var ett tidigt firande, men varför inte? ;-)

    sv:
    Javisst är det gött! Jag vidarebefordrar dina gratulationer. :-)

    SvaraRadera
  6. Angående öl, så dricker jag nu den bästa veteölen någonsin, Schneider Weisse. Kolla på http://www.schneider-weisse.de/ Mycket god, något stark 8,2 %.
    Hoppas du hinner rösta på Poplistan i helgen.

    Ingemar

    SvaraRadera
  7. sv: ja det är fan aldrig fel asså! :)

    SvaraRadera