fbadd

fredag 29 oktober 2010

Stuff...

Lämnar skogen i några dagar och återvänder efter gigget på onsdag...
(Det finns nätter då Fantomen lämnar djungeln och går på stadens gator som en vanlig man)

Tänkte dra på oktobermarknad i Vänersborg för att trängas med pensionärer och barnvagnar och kanske avsluta kvällen med insikten att det är en rätt kass idé att försöka sig på en pubrunda på årets folktätaste dag... Har gjort det tidigare, har lärt mig noll.

Körde igång tidigt idag så jag hann me att repa å greja lite andra prylar under vad jag normalt ser som sovtid, därför är resten av dagen en bonus som jag kan slösa bort utan dåligt samvete... Men egentligen är det alltför mycket som måste styras upp... Får se hur det blir. Tänker åtminstone se till att få i mig några kalla bärs så att man fattar att det är fredag...

See ya later!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Oktobermarknad i vänersborg alltså. Tänk vad man missar mycket som händer i närheten. Fast jag hinner ju visserligen med en hel del också.

    SvaraRadera
  2. Ordning o reda på dej...som hinner styra med så mycket idag! Själv ligger jag minst tusen steg efter mej själv hela tiden efter att man försov sej imorse...bläää!

    SvaraRadera
  3. Tänker du röka när du är på marknaden? Jag hoppas det. Gör mig stolt.

    SvaraRadera
  4. Ingen fredag utan fredagsöl!

    SvaraRadera