fbadd

onsdag 20 oktober 2010

Work, work, work...

Påväg hem från en heldag i skara... Fan va jag längtar efter soffan!

Började dagen me' att möta upp gubbarna på "Nockes" där vi avnjöt en frukost bestående av överkokta ägg och som John själv la fram det..."Jävla jordgubbsfil!"

Sen har resten av dagen gått åt till att repa och diskutera vårt nästa drag.
Plattan är nästan klar, det är dags att träda fram ur skuggorna och börja boka gig men med årets största högtid vid runt hörnet så jobbar vi mot förutsättningarna.

En plan börjar dock ta form och jag informerar mer om detta när jag vet mera...
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

6 kommentarer:

  1. sv: haha ja som kille tycker man nog den är för tacky o girly. Fast jag gillar kitsch o glam :)

    SvaraRadera
  2. Spännande! :)
    Får se hur det blir om jag kan komma på spelningen, då det är för studenter. Men jag skickade ett mail till kårordförande för att se om det är möjligt. Men vi får se. Om inte annat så lär jag se er när ni får fler spelningar. :)

    SvaraRadera
  3. aa ja vet det e fan grymt asså! :D

    SvaraRadera
  4. sv: eller hur... jag blir så sjukt vansinnig på att saker aldrig nånsin kan få gå smidigt.

    SvaraRadera
  5. Sv; nej egentligen inte. men de ska klippas två gånger om året och den här gången hade vi verkligen inget val - han hade så otroligt mycket tovor. Som tur är så har vi kläder till honom :)

    SvaraRadera
  6. sv:
    Gött att höra, köper du ett X av "The Hottest Chicks In Hard Rock" åt mig med? ^^

    SvaraRadera