fbadd

onsdag 16 februari 2011

Brutal Legend...

Herrejävlar!
Det här liret va fan the shit, bara attityden och musiken allena gör det till en fantastisk upplevelse, att sen kontrollerna är sjyssta och att Jack Black ständigt är närvarande gör förstås inte upplevelsen sämre...
Kan rekommendera det här spelet till alla som har ens ett uns smak!
Tror att jag från och med nu tänker anse att glida runt och slakta fiender med Lemmy är den riktiga verkligheten och att all annan skit är ett jävla hittepå!

Utdrag ur soundtracket:


"Back at the Funny Farm" Motörhead
"Battle Angels" Sanctuary
"Battle Hymn" Judas Priest
"Believer" Ozzy Osbourne
"Betrayal" Lita Ford
"Children of the Grave" Black Sabbath
"Crack the Skye" Mastodon
"Cremation" King Diamond
"Diary of a Madman" Ozzy Osbourne
"Die For Metal" Manowar
"Dr. Feelgood" Mötley Crüe
"Fast as a Shark" Accept
"For the Glory Of" Testament
"God of Thunder" Kiss
"Goliaths Disarm Their Davids" In Flames
"High Speed Dirt" Megadeth
"Holiday" Scorpions
"In the Black" Motörhead
"Kickstart My Heart" Mötley Crüe
"Lay It Down" Ratt
"Leather Rebel" Judas Priest
"Live Wire" Mötley Crüe
"March of the Crabs" Anvil
"Marching Off to War" Motörhead
"Master Exploder" Tenacious D
"Metal Storm/Face the Slayer" Slayer
"Metal Thrashing Mad" Anthrax
"More Than Meets the Eye" Testament
"Mr. Crowley" Ozzy Osbourne
"Never Say Die" Black Sabbath
"Oblivion Instrumental" Mastodon
"One Shot at Glory" Judas Priest
"Painkiller" Judas Priest
"Progenies of the Great Apocalypse" Dimmu Borgir
"Pure Evil" Iced Earth
"Riding the Storm" Running Wild
"Still of the Night" Whitesnake
"Superbeast" Rob Zombie
"Symptom of the Universe" Black Sabbath
"Tag Team" Anvil
"Technical Difficulties" Racer X
"The Beautiful People" Marilyn Manson
"The Hellion/Electric Eye" Judas Priest
"The Metal" Tenacious D
"Tornado of Souls" Megadeth
"(We Are) the Road Crew" Motörhead
"Welcome Home" King Diamond
"Wheels of Steel" Saxon
"When the Night Falls" Iced Earth
"Witches" Candlemass
"World of Hurt" Overkill
"Y.R.O." Racer X
"Youth Gone Wild" Skid Row

Prova att säga nej till det!

17 kommentarer:

  1. Fast den är bara rolig den första tiden, sen blir det lite långdraget tycker jag.. Samma sak hela tiden efter ett tag. Fast det är ju skitroligt i början med alla kända metalfolk. :D Och jag gillar ju mest att skjuta och spränga saker, eller blir skrämd, när jag spelar tv-spel. ;)

    SvaraRadera
  2. JÄVLAR, vad är det för spel?!

    SvaraRadera
  3. Som Morwen och jag i mitt förra inlägg sa, det är förbannat kul första tiden men sen blir det långtråkigt.

    Men soundtracket är äckligt jävla bra.

    SvaraRadera
  4. Jag säger det igen, JAG VILL HA DET DÄR SPELET!!!
    :-)
    Ha en riktigt bra helg!

    SvaraRadera
  5. men HELVETE vad king! måste fan kirra det där spelet på grund av soundtracket,

    SvaraRadera
  6. Jag älskar Brutal Legend!! Har faktiskt gjort TVÅ blogginlägg om det spelet! ;-D

    SvaraRadera
  7. Vad kan gå fel med det soundtracket!

    Gå gärna in på http://iloveitloudsthlm.blogg.se

    SvaraRadera
  8. hallå woody, hur var festen? :D

    SvaraRadera
  9. Inte illa kompis, inte illa!

    SvaraRadera
  10. Nu MÅSTE jag ju fan se den!

    Hörrö, UPPDATERING tack!

    SvaraRadera
  11. Har du fastnat i spelet? Lever du? 8) Kom igen. Jag har tråkigt. Jag ska bajsa. Sen har du skrivit nåt, ok? ;D

    SvaraRadera
  12. Hej, rockbroder!
    Var har du tagit vägen? :-(

    SvaraRadera
  13. oh my what!!!!!!!!!!! jag måste kolla närmare på det där!

    SvaraRadera