fbadd

fredag 4 februari 2011

The shit continues...

Har varit en något negativ ton här på bloggen det senaste och det kanske inte är så konstigt då världen verkar ha bestämt sig för att göra sitt bästa för att jävlas med mig och skiten fortsatte förstås att vräka ner över mig även idag...
Då jag idag skulle lämna min skog för att vandra bland er som en vanlig man så bestämde jag mig för att göra mig lite extra snygg och plockade fram trimmern...
Det visade sig att batteriet räckte precis till en halv mustage så såhär jävla dum har jag gått runt å sett ut idag... Tur som fan att skägget sitter fast på en så jävla vacker grund!



När jag kom hem så fick jag i alla fall ordning på skiten, men herregud va snygg han är tänker du... Honom med lite smör på hade fanemej varit något...


Därför bjussar jag på ett par extra pics bara för dig!






17 kommentarer:

  1. Det är fan inte lätt när sånt händer alltså.
    Sist jag satte mig på en buss så öste det på fyra miljoner snorungar och halvvägs igenom en låt så dog min mp3spelare så gick fick en 40 minuters genomgång av vad som är ett måste när man 13 år gammal och uppkäftig.. Skrika som en brunstig var tydligen ett sånt måste..

    SvaraRadera
  2. Sv: Hahahahah nej det är jag inte, tyckte bara att mitt stora fula smile var likt hennes! ;)

    SvaraRadera
  3. namen, precis vad jag tänkte när jag läste inlägget. tackar och bockar för extra picsen.

    sv; nej, Fred. det är ju den ännu äldre kultrullen Dawn of the Dead! ;D

    SvaraRadera
  4. Hahah men stackarn, sånt händer ju bara inte!!
    ja jo men det vore ju förjävla fjantigt om det skulle bero på hur jag glor i timmar. Har ont även idag, ska fan dränka ögonen med nått.

    SvaraRadera
  5. hahahhaha.. GILLA GILLA GILLA! allt är lite bättre med smör på. tack för kvällens skratt.

    SvaraRadera
  6. Sv: Jag tränar Thaiboxning och mma :)

    jävlar vilken cooling, skägg är hardcore :D

    SvaraRadera
  7. haha du bjöd på dagens asgarv alltsÅ! bugar och bockar för det! ;D

    SvaraRadera
  8. Saker jävlas med mig också. fast helt andra saker än skägg då. Trött, ont i huvudet, canvasdukarna är slut, uttråkad. Ja, härlig lördag. Dessutom regnar det och är precis jämngrått utanför fönstret.

    SvaraRadera
  9. Haha...ibland är det fan inte lätt alltså...tur att man inte har skägg. För jag skulle inte vilja råka ut för samma missöde:P

    Trevlig helg på däj du!:)

    SvaraRadera
  10. Haha underbart, det är ju typsikt att batterierna precis ska ta slut när man kommit halvvägs.

    SvaraRadera
  11. aaaahahahaah den halva muschen är ju helt klockren! ett fashionstatement värdigt modeveckan i Stockholm.

    SvaraRadera
  12. Fred! Nu ska du få höra: idag hade jag bestämt mig för att lägga ner din blogg. För jag har makt att göra sånt. Jag och He-Man. Men nu har jag ångrat mig. Du får blogga ett tag till. Bara för att jag är så snäll.

    SvaraRadera
  13. Så underbart vackert. Jag odlar så det knakar här med. Opie i Sons of anarchy är min inspiration! Tyvärr är inte mitt hår i ansiktet lika populärt om jag frågar min kvinna. Men det skiter jag i, får väl dumpa henne och börja ligga med bikers...

    SvaraRadera
  14. Ptja.. en halv mustasch - varför inte? Lite nytt om inte annat? ;D

    SvaraRadera
  15. Hahahaha
    Dessa trimnmers! :-D

    SvaraRadera