fbadd

lördag 12 februari 2011

Woodsmanfred storbloggaren!

Så har det äntligen hänt... Sista pusselbiten har fallit på plats!
Igår när jag kollade igenom kommentarerna här på bloggen så dök denna upp:

"Vad bitter du är, gubbjävel!
Åk utomlands istället.." 

Min allra första anonyma hater kommentar... Precis som alla fräcka storbloggare får var och varannan dag, har aldrig varit så lycklig!
Eller anonym och anonym... Palle Kuling kallar han sig för, ni vet... Som den där jävla pelikanen på tablettasken... Fan, När det väl dyker upp en skön hater så har han inte ens anständigheten att skaffa sig ett vettigt namn... Som tex Lex luthor, Moriarty eller varför inte green goblin... Folks nemesisar är fan så mycket coolare i serietidningarna!
Men, men... Man får nöja sig med det lilla!

9 kommentarer:

  1. Det ska jag absolut göra, tack för tipset :)

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha
    Now you´re in the big league! ;-)

    sv:
    Du Fred, det var helt OTROLIGT gött! :-D
    Jag ler ännu.
    Ser fram emot när du har din så jag kan köra upp och dra en runda med dig. :-)

    SvaraRadera
  3. nä men va kul att du också ska starta eget! inom vad? jag har ingen utbildning alls, jag tror lite som så att man kan lära sig saker själv, bara man är tillräckligt intresserad :) jag avskyr utbildningar, kostar bara massa pengar och sen får man göra massa prov man ska va nervös över :p jag kan inte mycket alls om eget företagande, därav alla mina hjälp-mig-inlägg på bloggen, alltid finns det någon som kan förklara eller så får man googla. Har faktikst köpt en bok, Rivstart hette den och den var väl ganska nyttig när man inte visste något alls om det :)

    SvaraRadera
  4. HAHAHAHAHAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA... ja det var som fan min gode Fred! Du har nu fått din första hatare. Välkommen till klubben. Om du bara visste vad som finns bland mina kommentarer. Nu är ju inte jag någon storfräsare bland alla bloggare eller så. Däremot bland alla hatare. Där ligger jag uppe bland topp-tre. Jag har nog fått heta alla okvädesord som finns. Jag väljer dock att inte föda hatet och ignorerar dessa kommentarer istället. De kommer aldrig att publiceras på min blogg :)

    SvaraRadera
  5. Hahaahhaah!
    Men vem fan är inte bitter i det här satans vädret??
    Bort med snön, jag vill ha vår!

    SvaraRadera
  6. haha ja har aldrig hört nån bli så glad över en elak kommentar :P

    SvaraRadera