fbadd

tisdag 1 februari 2011

Summertime...

Längtar nåt vansinnigt till sommaren...









8 kommentarer:

  1. ja visst är hon duktig?! :D

    sommarsommarsommar..! trött som fan på vintern nu asså.

    SvaraRadera
  2. ååh gott! 8)

    Inte katten. Men resten. :D

    SvaraRadera
  3. sommar, I´m in love.

    sv;

    ja, jag vill ha en sån. bredvid kaffebryggaren. :D

    SvaraRadera
  4. ååh sommar...

    fast man måste ju ändå tycka att namnet låter bra själv, sen är det ju klart att det inte är någon mening att ha ett snyggt namn om man inte bygger upp en bra verksamhet också :)

    SvaraRadera
  5. Fan vad mysigt med grillen på och kissen i gräset!

    SvaraRadera
  6. Ja du. Jag har faktiskt ingen aning om hur det kan komma tt se ut. inte inlyssnad på hans röst tillräckligt för att kunna uttala mig men det känns lite felplacerat på något sätt. Vi får väl se, det är ju bara rykten så!

    Vi är två som längtar då!

    SvaraRadera
  7. Jag längtar också till sommaren. Då ska jag köra i åttor runt dig på min motorcykel. Hela sommaren. Och fy fan vad du älskar mig Fred. Du vet bara inte om det ännu :)

    SvaraRadera