fbadd

tisdag 1 februari 2011

%#&(/&%/#!

Yippie-kai-ay motherfucker!


Hellyeah! Nu lyckades jag riva sönder mina jeans oxå... Har en känsla av att detta kommer att bli den dyraste månaden på år å dar, först bilen sen en elräkning på 2500:- och nu brallorna... Det kryper bara närmare och närmare in på skinnet men fan ta den som klagar... jag har fortfarande tak över huvvet!

 Hade ett kanonrep med grabbarna idag, tillbringat så mycket tid i studion att det verkligen var dags att börja lira ihop igen, lätt att glömma hur jävla roligt det är när man är mitt inne i det!


Nä... Nu är det dags att plocka fram nål å tråd och försöka laga dom här förbannade brallorna...


9 kommentarer:

  1. Hehe eller hur, hon e en riktig bitch!

    SvaraRadera
  2. Sv: Oj, det är någon som har postat en kommentar med deras musik i...

    SvaraRadera
  3. sv:
    Absolut komemr jag försöka fixa mer tävlingar i bloggen.
    Dock kanske inte band sponsrade då det är lite svårade att fixa, men den som lever får se.

    SvaraRadera
  4. vad är det med inledningen på 2011 lixom?!

    SvaraRadera
  5. Visst är det så att allt skit alltid kommer på en gång? Särskilt när det handlar om cash.

    sv:
    Ja, det kändes riktigt macho att stå där och mala. ;-)

    SvaraRadera
  6. shiiiit vilken elräkning! :S

    sv: HAHA! Mycket möjligt att det är så hörrödu :P

    SvaraRadera
  7. Det har du alldeles rätt i rätt svårt att få till utställningar, där man inte behöver betala en skyhög summa i hyra eller lämna hälften av det man sålt i provision. Så det erbjudandet jag fått nu är helt suveränt, kostnadsfritt, under en lång period, och massor av människor som rör sig i lokalen hela tiden. Dessutom under en sommarmånad. Hur gör ni när ni bokar spelningar, kontaktar ni arrangörer eller tvärtom, är det någon i bandet som också har en funktion som producent? jag jobbar ju delvis med sådant, fast för teater & dansföreställningar - men det är inte alltid lätt att "sälja" in sig.

    SvaraRadera