fbadd

onsdag 2 februari 2011

Coffee...

Hey bloggers!

God morgon på er, hur har ni det? 20 plus grader och fågelkvitter?
Fan va gött för er... Så ser det fan inte ut här...
Ska snart ge mig ut i skiten och slänga på snökedjorna för att ta mig en tur till stan, har räknat ut att det  kostar mig ca. 30 spänn att åka fram och tillbaka, lika mycket som en bärs på ett billigt hak, tack så mycket bensinprisregleringsmannen! Kom förbi på en kaffe vettja, spetsad med cyanid kanske, jag bjussar på en kniv i ryggen som tilltugg...



Sådär ja! Nu har jag lipat färdigt, blir garanterat en toppendag, inte mycket planerat... Ska med syrran på ett litet äventyr och kanske lägga om en gitarr på nya skivan, vi får se vart dagen tar mig...
See Y'all later!

4 kommentarer:

  1. Godmorgon :) Morgon? Sa du morgon?

    SvaraRadera
  2. Sv: blir nog riktigt grymt:D

    SvaraRadera
  3. åh, tack. hoppas dagen var till belåtenhet!

    SvaraRadera
  4. "Kom förbi på en kaffe vettja, spetsad med cyanid kanske, jag bjussar på en kniv i ryggen som tilltugg..." Skön läsning!

    SvaraRadera