fbadd

söndag 13 februari 2011

2 out of 3...

Hyrde den här skitrullen igår... Fan va dålig den var!
Hade hoppats på en parodi i stil med Starsky and hutch, varför vet jag inte men att snubben på framsidan lurade mig att tro att han var Owen Wilson kan ha nåt med saken att göra...
Istället hade dom försökt att göra en film i stil med nakna pistolen/Laddat vapen och det vet vi alla att det inte längre är möjligt då det humorförådet är tömt för längesen och det ända som återstår är kassa upprepningar...
Tack och lov så hade jag även hyrt Inception som visade sig vara allt jag hade hoppats på och till och med lite till... Hade inte förväntat mig så fräscha actionscener så dom kom som en bonus!
Ikväll blir det Predators som jag inte tänker tillåta mig att ogilla, det är ett av filmhistoriens absolut bästa monsterras och det räcker gott för mig!


6 kommentarer:

  1. Jag hyr aldrig film längre men det kanske man ska göra. Om man laddar ner nån skitrulle kollar man i regel inte mer än 5-10 minuter. Har man hyrt den så tvingar man sig igenom eländet. På så vis lär man uppskatta det som är bra. Eller?

    SvaraRadera
  2. Besök gärna vår blogg
    http://iloveitloudsthlm.blogg.se/

    SvaraRadera
  3. För mig är du världens bästa monster. Jag tror förresten att du har förstört min kommande vecka. Hur lyckas du?

    SvaraRadera
  4. Jag gillar hur du ser på filmer, jag tror jag vågar lite på dina omdömmen från och med nu. 8)

    Inception var bra. Jag ska se den en gång till. Jag tror till och med att jag ska köpa den.

    SvaraRadera
  5. Mmmm...Predators, det är grejer det! Själv är jag förälskad i Star Wars, lite löjligt med sant. Haha!

    SvaraRadera
  6. här är man borta en sekund och vad ser man?! du har fått elaka kommentarer!!! jag är så jävla avundsjuk... längtar tills jag är lika häftig.

    och så har du sett inception.. visst var den awesome?! fan va bra den är. jag måste ligga med den filmen..

    SvaraRadera