fbadd

onsdag 2 februari 2011

Keep 'em comin'...

Sådär ja, äntligen så kom räkningen för arrendet! Vilken jävla timing! För att pricka in det så bra så bara måste tjockisen som jag hyr mark utav vara en av mina kära bloggläsare, kanske tyckte han att det varit en alltför positiv ton här på bloggen, antagligen så är det precis så...
Självklart är han värd sina 3000 i halvåret min kära markuthyrarman, jag menar, området har ju ändå varit hans i några hundra år före hans födelse så man kan ju lugnt påstå att han har jobbat hårt för sin inkomst... Tänk att börja knega så tidigt i livet, innan ens mormors mor var påtänkt, det kallar jag fanemej företagsamt! Nästa gång ska jag betala det dubbla och jag uppmanar alla er läsare att sluta skicka pengar till de svältande barnen i afrika och istället skicka dom till min kära marksman...


11 kommentarer:

  1. Som sagt, visst händer alla ekonomiska tokigheter samtidigt... :-(

    SvaraRadera
  2. Kul sammanträffande - innan jag såg dit schampo tips hade jag redan skrubbat med just det + gjort inpackning på skorna så lädret inte skulle torka ut alltför mycket. Skorna har fått värsta skönhetskuren. Så snart dom torkat är det dags för babyolja och skokräm också.

    SvaraRadera
  3. Ah, jag ska ge han lite cash. Släng hit kontonr! ;)

    sv: Backstage i Trollhättan, ja. Vi bor ju där. :) Inte på backstage då, men jag bor på samma gata typ 3 hus bort.

    SvaraRadera
  4. Trodde aldrig jag skulle säga "vilket feodalsamhälle vi har.."

    SvaraRadera
  5. haha what an ass! ^^

    ja det till höger e lätt snyggast =)

    SvaraRadera
  6. sv: Och jag skänker inte välgörenhet. ;)

    Jaså? Fan vad awsum!

    SvaraRadera
  7. Det där förtjänar du! Jag älskar markuthyrarmannen. Faktum är att jag tänker gjuta en staty av honom. Han ska stå på min tomt. Det är jag och markuthyrarmannen mot världen. Du kan skicka pengarna till mig. Han sa att det gick bra.

    SvaraRadera
  8. Men stackarn! Lider med dej...vi får nog en halvjobbig månad nästkommande...men man ska som sagt inte klaga!

    Sry, för att man vart så dålig på att kommentera! Men tack som fan för dina fina ord i din förra kommentar hos mej. Dom värmde as hell! Rock on:)

    SvaraRadera
  9. hehe din blogg börjar bli mer och mer oturssafari.. gillart.. alltid skönt när nån annan har mer otur än en själv.. >=)

    SvaraRadera