fbadd

tisdag 15 februari 2011

Predators...

Ikväll ska jag kolla in den här rullen!
Har haft den hemma några dar och nu känns det helt rätt, det är viktigt att kombinera rätt film med rätt feeling något som filmrecensenter brukar ha problem med... Ofta verkar dom tro att det är en konstnärlig dramatragedi som dom skjutit in i blue-ray spelaren när det i själva verket är en splatteraction... Dom är helt enkelt rätt kassa på att döma filmen efter vad den är och idag hoppas jag inte på en handling, snarare skulle det bli minuspoäng om dom krånglar till det!
Återkommer med recension!


7 kommentarer:

  1. ja den där filmen borde man kanske ta sig tid och se någon dag

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja jag håller verkligen med!!

    SvaraRadera
  3. Såg den för nån vecka sen och tyckte den var helt ok. Gillade att en av mina favoriter, Danny Trejo, var med. :-)

    sv:
    Hmmm Låter absolut som "Reconstructed". En mycket bra låt! :-)

    SvaraRadera
  4. Predators, ingen film jag har sett.

    sv: Kul att dela med sig, om du gillar snubbarna, kolla upp plattan "Yours truly"

    SvaraRadera
  5. sv: japp, på lördag är det klubb match :D

    åh, filmen är grym!

    SvaraRadera
  6. Bra filmer är det fan ont om nu för tiden. Dock är den där rätt fin!:D

    SvaraRadera