fbadd

måndag 10 januari 2011

And the winner is...

Sådär ja... Det jävla ovädret lämnade mig utan internetuppkoppling igår så vinnarna presenteras istället nu...
Men först, vad var svaret? Många trodde på Motorsågsmassakern!!? Inte helt rätt kanske men alltid kul att folk ställer upp så ett stort tack till alla medverkande!

Nu till svaret:


Där har ni det, Army of Darkness! Eller Evil Dead 3 om man så vill... Kanske världens bästa film och garanterat världens bästa skådis, Bruce Campbell!
12 korrekta svar trillade in varav 3 redan har skivan och en var inte intresserad av tävlingen så ni var förstås inte med i dragningen men titta in på ett gig så bjuder jag på en öl!

För att få fram en vinnare bland dom 8 som var kvar så slog jag en tärning och om granskningsnämnden vill se så att allt gick rätt till så är det bara att kolla in videon här under!



Så vem vann det prestigefulla priset då?

Jo här kommer det...


Grattis dude, slänger skivan på posten så fort jag lyckas slira mig ut på den förbannade skogsvägen...


17 kommentarer:

  1. Jag visste väl det. Du får fixa fram fler saker att lotta ut. Ni får designa t-shirts, posters och sådant. Det sägs att det är sådant man tjänar pengar på these days.

    SvaraRadera
  2. Fan att jag aldrig ska lyckas vinna en jävla EP ;P
    Men stort grattis till Micke :D He rocks!

    SvaraRadera
  3. Sv. Bara att säga sjukt bra film! Jag och en polare har en årlig "högtid då vis ses i början av december och kolla på denna filmen och dricker bärs! Lätt en av topp 10 filmerna som gjorts!

    Bara att säga grattis till Micke! ;)

    SvaraRadera
  4. Bruce Campbell vs the Army of Darkness - Evil Dead 3 om man skall vara jävligt petig... men de behöver vi inte vara idag tycker jag! ;)

    Sv. Will do!

    Tack än en gång för frågan! Har postat svar på din nu!

    SvaraRadera
  5. Damn! Jag är usel på skräckfilm. Måste nog köpa skivan ändå, är dock fattigast i hela norra Sverige just nu, så jag invätar lönen o hoppas du har något ex kvar då.
    Grattis Micke!

    SvaraRadera
  6. Jo, jag gillar skivan. Du har en bra röst och det känns som om ni skulle kunna lyckas. Men efter att ha sett Anvildokumentären kan man knappast råda någon att satsa på musiken. ;-)

    SvaraRadera
  7. men vafan!!!!!! aja... congrats!

    hahaha du! asså okej att det är starkt att det bränns i käften, men fan inte ända ut i arslet!

    SvaraRadera
  8. ha fler sånna tävlingar! den var kul juu..

    SvaraRadera
  9. vad pluggar du för nåt då?

    SvaraRadera
  10. Busenkelt. Om jag hade fattat att det var en tävling. Jag måste börja läsa tävling som tävling och inte en ironisk kommentar. 8)

    Kanske en av världen roligaste filmserier!

    SvaraRadera
  11. sv: det var riktigt jävla gott oxå!:)

    SvaraRadera
  12. sv: de låter bra de att du tycker lika som jag när det gäller reklam på bloggen :)

    SvaraRadera
  13. Den filmen har jag missat fullständigt - missade tävlingen också - men gissar att jag svarat fel ändå haha.

    SvaraRadera
  14. Hola Hombre ! Ztizze är tillbaka galnare än någonsin :)

    Grattis till Micke !

    SvaraRadera
  15. WOW! Jag vann! :-D
    Shit, va kul!!! :-D
    Tack för alla gratulationer och tack Fred för ditt utmärkta tärningskast. ;-)
    Mailar dig min adress och ser fram emot att få njuta av vinsten.
    Rock on!

    SvaraRadera
  16. Fred min vän! Din jävel, jag missade tävlingen. Men det gör inget, jag tänker köpa skivan ändå. Back in the days såg jag Army of Darkness på bio i Göteborg. Den hade smygpremiär och det var slutsålt. Helt galet. Min absolut bästa bioupplevelse någonsin. I slutscenen stod folk upp och applåderade. Ja jävlar i det... göteborgare vet hur man ska se, och uppskatta, en riktigt bra film :)

    SvaraRadera