fbadd

söndag 30 januari 2011

The end...

Slutet är nära...

Bara dryga två timmar kvar nu innan veckan har nått sitt slut och imorn så är det dags för besiktning av bilen, hoppas nu att den jäveln går igenom... Kanske om jag trycker ett par tjugor i näven på besiktningsmannen... Helt klart värt ett försök!
Sen är det även rep å lite låtproduktion tillsammans med en galen skåning... Kan förstås bara bli bäst ;) Hör du det Martin!!? Bäst sa jag!

Nu ska jag ta å slänga mig i soffan en stund... Kanske köra lite Diablo 2, ett spel som jag har stora problem att komma in i men fan den som ger sig...



"Gårdagens handling"



4 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra med bilen!

    Ja, vissa spel är fan svåra. Även fast de verkar bra och har fått bra kritik kan de vara bra sega ibland...

    SvaraRadera
  2. Det kommer bli bäst!

    SvaraRadera
  3. och var får man tag i swords of the barbies som du försöker pracka på mig (;

    SvaraRadera
  4. Bah, greppade aldrig Diablo 2. Försökte flera gånger men nä.. Gick fan inte.

    Däremot tycker jag du ska spana in trailern här till numero 3.

    http://us.blizzard.com/diablo3/

    SvaraRadera