fbadd

fredag 28 januari 2011

Friday...

Sådär ja... Fredag igen och efter en liten lur på soffan så är jag tillbaka från de döda!
Förlorar all energi av det jävla mörkret som omsluter oss och hade fan inte tackat nej till lite vår just nu. Kanske skulle lägga mig i ett solarie som ett desperat försök till hemmasnickrad ljusterapi... Vad fan tänkte förfäderna på när dom vandrade såhär långt norrut? Märkte dom inte vad som höll på att hända? Jävla stenålderspuckon...

I veckan så har jag som sagt hjälpt en polare med hans varagsrumsvägg...
Såhär såg det ut när jag kom dit:



Och såhär blev det efter kaklingen:


 Några plattor kvar att sätta och lite fogning sen är det klart!

Ikväll blir det lite bärs och kanske nåt glas vin i TV-soffan...
Skål på er kära bloggläsare!





5 kommentarer:

  1. Apropå folkvandringen uppåt så säger jag som folklivsforskaren Job "förr i världen var folk dum i huvvet nå så djääävulskt! :)

    Snyggt kaklat! Du är ju värsta handyman!

    SvaraRadera
  2. Sv: Eller hur! Och det är mycket bättre än PS3 med.. Man kan ju inte vara insignad mer än en i taget på den... XBOX FTW säger jag. :D

    SvaraRadera
  3. Snyggt jobbat! Du kan dina grejor! :-)

    sv:
    Jag återkommer med mer info om ställen att lira på så fort jag kan.
    Ja, jag är faktiskt lite imponerad själv över min motivation. :-)
    Ja, min fru är det bästa som finns! :-D

    SvaraRadera