fbadd

söndag 23 januari 2011

John n' Shiraz...

Idag har John varit här och lagt sina gitarrer så nu är vi klara med inspelningarna av nya låtarna...
När mix och mastring är färdigt så kommer dom att dyka upp på Myspace och kanske så slänger jag även upp nån låt här...
Polaren Rickard hängde på han med och han hade vänligheten att leverera ett par flaskor Motörhead Shiraz på krita!
Kolla in Johns insats i klippet här nedan, en liten specialbonus är att jag lyckades fånga en felspelning och det händer fan inte varje dag med den mannen!



Nu ska jag korka upp en flarra Shiraz för att fira Johns stabila lir och att inspelningarna äntligen är klara... Skål på er rockers!


9 kommentarer:

  1. Är det nå gott då? Det där Motörhead vinet? Såg Lemmy filmen i helgen btw. Den var riktigt bra. Hoppas Motörhead kommer till Sverige i sommar!!! Hoppas!

    SvaraRadera
  2. Hahah ja, dans på en måndag.. konstigt nog är det inte så jobbigt som det låter!

    SvaraRadera
  3. Inspelning och motörhead-vn, låter som en alldeles klockren söndag.

    SvaraRadera
  4. jag blev glatt överraskad, så nu väntar jag spänt på mina sex flaskor som jag beställde igår. flaskorna är inte fy skam de heller. de kommer användas till dekoration. :)

    SvaraRadera
  5. hahahahha ;) nej men vi är ju bara 2 söta tjejer

    SvaraRadera
  6. Ja det kan fan vara najs med en sån utmaning som detta kommer att bli. Men det kommer bli ett helvete, i know it ;D Men det triggar ett jävlaranamma snarare än nåt annat så =)

    Det där vinet måste provas. Jag gillar ju inte rödvin men närmar mig ju 25 och tydligen börjar man uppskatta saker och ting vid den åldern sägs det höhö.

    SvaraRadera
  7. Är sjukt sugen på att smaka det där vinet. Har man lyssnat på Motörhead sen 1982 så är ju det vinet ett måste i samlingen. :-)

    SvaraRadera
  8. Hur smakade vinet? är själv lite sugen på att beställa några flaskor.

    SvaraRadera
  9. Har fått mig mina flaskor jag med nu. Har du smakat än?

    SvaraRadera