fbadd

torsdag 6 januari 2011

Clues...

Ledtråd 1
 

Här kommer ledtråd nr 1 till den pågående TÄVLINGEN!


Klippen kommer från den tredje och sista delen i en serie på tre men egentligen så är det inte riktigt sant då den andra filmen är en remake på den första...

OK... Då detta tydligen var svårare än jag hade trott så bjussar jag på en till...

Hjälten som levererar dom vassaste replikerna i Hollywoods historia jobbar på ett köpcenter vid namn S-mart innan han utsätts för diverse prövningar...


10 kommentarer:

  1. Det har du helt rätt i, de flesta pubar var trevligare när man kunde ta sig en cigg tillsammans med ölen - men å andra sidan så luktar man inte sunk när man kommer hem, det är positivt. Man får helt enkelt röka inomhus när man åker utomlands, många länder har ju skippat förbudet - än så länge.

    SvaraRadera
  2. sv:
    Hahahaha
    Vi är 4 stycken och har 4 nya spel, så spelen går varma här hemma. :-)
    Även om någon av oss är klar med 1 av dem så har han fortfarande 3 kvar.

    SvaraRadera
  3. SV: Ja, den måste du fan införskaffa. Grymma bilder. :D

    SvaraRadera
  4. Trött på att aldrig tjäna några pengar på din musik? Ledsnat på sena kvällar och kalla nätter i replokaler? Bandmedlemmar som prioriterar musiken sist och sångare med lead singer syndrome? Lugn seance.blogg.se har lösningen

    SvaraRadera
  5. sv: haha ja han är ju riktigt epic iallafall :D

    SvaraRadera
  6. Sv; Jo det är sant, men känns inte som mina andra uppdateringar är så innehållsrika och spännande ändå.
    Vore kul att HA nått att blogga om. Som folk anser intressant :P
    För vemfan bryr sig om att jag har vart ute på långpromenad med hunden typ :P

    SvaraRadera
  7. Äsch jag vet inte! Jag drar till med psycho!

    SvaraRadera
  8. jaa! nu jäklar ska det festast! ^^

    SvaraRadera