fbadd

tisdag 16 november 2010

Just hangin'...

Hemma från Skara efter en föreläsning och äntligen så har vi lämnat över EP:n för mastring... No turnin' back from this point...
Undrar lite varför jag inte kom iväg till gymmet... Slöhet? Snålhet? Dumhet?
Förmodligen en kombination av alla tre men jag lovar att jag fixat ett kort innan veckan är till ända och då ska ni få se på fan!
Måste leta fram mina gamla träningsskor som antagligen ligger längst ner i den jättelika skräphögen  bakom studion... Ett jobb jag verkligen inte ser fram emot...

Now..? 
Food!

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

8 kommentarer:

  1. man kan ju faktist träna hemma ;)
    och sen är det bara att köpa ett kort.
    bra musik+ styrketräning = awesome!

    SvaraRadera
  2. Usch fy fan...det värsta som finns är att leta efter gamla skor somman vet innerst inne ligger längst ner, längst bort...

    Haha! Oh no, no, no. Jag är en liten Jul-Hitler. Gillar verkligen den häringa mysiga snön:)

    SvaraRadera
  3. Har haft exakt samma frågeställning lång tid nu...och inte har jag kommit iväg än...men snart så... ;-)

    sv:
    So do I, mate, so do I!!! :-)

    SvaraRadera
  4. Att du la ner ditt gymmande var det dummaste du har gjort i hela ditt liv. Din stora padda.

    SvaraRadera
  5. Började skratta åt "bingo" för nog fan skulle jag överraska mig själv om jag gick på bingo... ;d Men tack för tipsen!

    SvaraRadera
  6. Ikväll, eftersom att du verkar ha ett varmt öga till Slash och GnR, ska du se filmen Anvil. Jag antar att du redan sett den. Har du inte det, DO IT!

    8)

    SvaraRadera
  7. Verkligen, speciellt när man är vrickad själv ;)

    SvaraRadera