fbadd

tisdag 9 november 2010

Planning trip...

Sitter på tåget på väg till Skara... Nu e' fanemej vintern här, som tur var så kom jag upp i tid å fick i mig en stor kopp kaffe innan jag satte min stackars fot utanför dörren och fan vad kallt det var...
Sen kanske man inte ska klaga, ser utanför fönstret att täcket blir tjockare ju längre jag åker... Hade det kommit så här mycket så hade jag nog inte ens kommit iväg...

Idag blir det rep och ordentlig planering av dom kommande veckorna, mycket som ska styras upp och många beslut som måste tas. Känns som att allt e' halvfärdigt och att vi behöver en rejäl spark i våra tighta stjärtar för att vi ska få färdigställt vårt material och jag tror att vi träffar rätt man för denna rövmangling idag (Janne..! Hit us hard).

Igår trillade det in en förfrågan om att medverka i ett radioprogram och jag är som vanligt inte sen med att tacka ja, får se va resten av gänget tycker.
Detta innefattade även lite live musik åt det akustiska hållet och det känns rätt ball så länge vi slipper köra gamla mossiga julpsalmer... Helt enkelt ljusår iväg från vad vi håller på med men det framgår nog rätt klart hoppas jag...



                                                    Peace/Fred


And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

1 kommentar: