fbadd

söndag 7 november 2010

Tireswap n' pie...

Idag var det dags att byta till vinterdäck, så jävla snål som jag är så bestämde jag mig förstås för att göra det själv vilket jag ångrade ett antal gånger, kan inget om bilar och den jäveln började rulla så underredet slog i backen... Gjorde slut på hela förrådet av svordomar för ett bra tag framöver... 
Idag skickade webmastern ett nytt smakprov av hemsidan och det är bara några tekniska prylar kvar att fixa så jag hoppas på en launch inom kort... Ser fantastiskt bra ut! Ikväll blir det bubbel och paj, inte så rock n' roll kanske men väl så gött för gommen, fick rotat fram ett gammalt recept från tidig bronsålder och härliga dofter inspirerade av alvers dans vid tidens början sprider sig nu i stugan.... 
Peace/Fred



And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK



8 kommentarer:

  1. Fy fan vad jag hatar dig för det här inlägget. Det har tagit mig hela dagen att läsa. Då skippade jag även middagen. Nu har jag läst det klart men har glömt hur det började. Typiskt. Mitt förråd av svoromar har tagit slut. Nu måste jag börja om. Du kan ju inte göra djävulstecknet innan du byter däck. Då går det ju åt helvete. Det hade jag kunnat berätta för dig :)

    SvaraRadera
  2. Closeup it is. http://artbytina.blogg.se/2009/november/celeste.html

    SvaraRadera
  3. byta vinterdäck nuuu? haha jag vore redan död om så var fallet här, fast här har det ju varit halkigt och snöigt ett bra tag nu ;)

    SvaraRadera
  4. menar du att refrängen var lite för mycket melodiös ?:P ja gillar refrängen som fan i alla fall...

    SvaraRadera
  5. Coolt! Ser fram emot att se nya sidan!

    sv: Nej tyvärr, men det skulle inte sitta fel nu kan jag säga!

    Nu ligger ett smakprov på demon uppe förresten! :-)

    SvaraRadera
  6. Haha nej jag vet! Så fort man lämnar Sverige så krackelerar hela landet! Lasermän börjar skjuta, blondinbella dumpar nils... haha skämt o sido.

    haha förstår frustrationen där. eller nej det gör jag inte för jag har aldrig bytt däck... men kan tänka mig iaf ;)

    SvaraRadera