fbadd

onsdag 17 november 2010

Tune of the mornin'...

Torsdag...

Lite bättre än onsdag, betydligt sämre än fredag... Ja ja, ni borde lärt er nu.
Ledig dag idag och det ska som vanligt firas med ägg och bacon till frukost, sen blir det till att öppna mailboxen och se vad tryckeriet tycker om mina designerskills, kan ingenting om upplösning och sådant trams men tydligen så behöver det inte bli ett bra tryck för att det ser bra ut på skärmen... Ja ja, bara att hoppas på det bästa...
Morgonens låt som ska sätta er i stämning inför dagens äventyr är Alice in Chains "Rotten Apples" från EP:n Jar of Flies... En skiva som jag tillbringat otaliga timmar tillsammans med. Man skulle verkligen kunna säga att det känns som att besöka en gammal vän när den hittar vägen in i CD spelaren och kommer antagligen att bli den första vinylen jag köper den dagen då jag får tummen ur och skaffar mig en skivspelare...
Ta ett djupt andetag och se till att njuta ordentligt nu för det finns inte många låtar som den här...




And a little treat for the search engines... ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

7 kommentarer:

  1. Lite läskigt. Satt och lyssnade på bland annat denna härliga dänga imorse, och tänkte nästan lägga ut den på bloggen min. Creepy...

    SvaraRadera
  2. sv: det känns som om det gick galant! Bara att vänta och se när resultatet kommer om 3 veckor. Sjukt jobbig väntan..

    SvaraRadera
  3. hah Dagens visdoms ord funna: "bara att hoppas på det bästa". Vad fan kan man annars göra? I love it. Plocka russin ur kakan så att kakan blir godare. Typ. :D

    Godmorgon! Såg du reprisen av Anvilfilmen då? 8)

    SvaraRadera
  4. Alice in chains är äckligt bra!!

    Om bakfylla kunde reggas som en riktig sjukdom skulle jag fan supa varenda kväll ;)

    SvaraRadera
  5. Sv; Nä jag HATAR den haha jag ändrar design jämt för jag kan aldrig bestämma mig (A)
    Men håller på med en ny nu, får se om jag nöjer mig med den ett tag ;)

    SvaraRadera
  6. sv: du får sälja dig och åka ändå ;)

    SvaraRadera