fbadd

söndag 21 november 2010

Tune of the mornin'...

Så var den här... Söndagen...
Känner att det behövs något alldeles extra för att pumpa igång systemet idag så det får bli ett sk. wildcard... Dillinger Escape Plan!
Tog för givet att Mike Patton var inblandad på något sätt i detta fenomenala alster men fick bita i det sura när jag kom underfund med att han inte hade något alls med låten att göra, så blir det ibland, även i den alternativa gengren... Man utforskar, förundras och inspireras av varandra... .

Nog me' snack... Här är den, en av mina absoluta favoriter... Dillinger Escape Plan med Unretrofied!
Stick to the plan yo!



And a little treat for the search engines... ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

2 kommentarer:

  1. sv: det är dom verkligen :D Sjukt jävla bra live också!

    SvaraRadera
  2. Jadu...vad säger man om söndagar alltså! Min har för en gångs skull varit jävligt bra.

    Men du! Nu blev jag taggad, om jag sätter igång o tränar arslet av mej så då jävlar SKA jag bli din livvakt. Kommer bli najs!!!höhö För slåss, det kan jag!

    SvaraRadera