fbadd

tisdag 2 november 2010

Work, work, work...


Efter en fet familjepizza så är det dags att gå ner å harva ett par timmar till i repan, genrep idag så det gäller att få allt att sitta fan så hårt, skrivet i sten, komprimerat och injicerat in i ryggraden...

Sen blir det slappa med nån go' rulle fram till småtimmarna, jag röstar för B-skräckis, John vill ha äventyr... Gissa vad det blir?

Gotta' go!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

9 kommentarer:

  1. Fy fan vad gott med pizza...själv kör jag på ännu en vinglöggarkväll!

    SvaraRadera
  2. Låter som ett trevligt jobb... :-)

    sv:
    Eller hur? Klassiskt bäst! :-)

    SvaraRadera
  3. Verkligen, helt underbara ärligt talat. Fan att man inte fick se dom när Freddie levde

    SvaraRadera
  4. Ja det är klart. Men jag tänkte ganska mycket på att band som The Sounds, The Hives och Royal Republic, för att nämna några har väldigt många spelningar utomlands och väldigt få på hemmaplan. Vilket jag tycker är tråkigt

    SvaraRadera
  5. haha ncie ;)
    sv; Kul att du e med :D

    SvaraRadera
  6. Blev pizza för mig med igår. Fortfarande sliten från helgen. ;)

    Sv: Tack. Det löser sig nog. :)

    SvaraRadera
  7. Oh Pizza, man kanske skulle kasta ihop nått sånt till middag i dag, inte helt fel jue

    SvaraRadera
  8. sv: ja, alla gör misstag :(

    SvaraRadera
  9. Jo, men man kan hitta låtar och artister på alla möjliga ställe!n Jag är inget större fan av Idol t.ex., men de kan finnas mycket bra låtar som framförs i programmet!

    SvaraRadera