fbadd

måndag 8 november 2010

the band logo...

Före/Efter
Spenderat första halvan av denna härliga måndag med att snygga till bandloggan.
Tog sin tid men kändes som en sjysst sak att göra då tusentals fans kommer att springa omkring med den tatuerad i pannan... Mycket viktigt att fansen ser snygga ut!

Nu ska jag ut i kylan å såga upp en jävla massa ved...

See Ya later!

Peace/Fred


And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

10 kommentarer:

  1. kanske den jag skulle haft som tatuering på foten istället ;)

    sv: Det är varsin lillebrors namn på varsin fot. Jag gjorde tatueringen första gången jag flyttade till London för 3-4 år sedan efter sjukligt mycket hemlängtan, haha.

    SvaraRadera
  2. snyggt!

    sv: jasså? där ser man^^

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan man säga. Romantiken kommer inte naturligt för honom. Men vad ska man göra..
    Tack för snyggkomplimangen, dude!

    SvaraRadera
  4. SV: mhm, visst blev hon HET i den nya frillan?! kul att det finns fler som vågar lite... Snygg logga! :)

    SvaraRadera
  5. Snygg! Jag tror jag tatuerar den på bröstet istället för pannan om det är ok för dig? ;-)

    sv:
    Tackar! Ingen fara, det är som att cykla, bara rätt upp i sadeln igen. :-)
    Sen jobbar jag ju inte på en av Malmös värsta skolor, utan ungarnas problem här är rätt lätta att greppa, eller så är det så att jag har så
    J-A mycket erfarenhet att bara den allra tyngsta problematiken ses som jobbig. :-)

    SvaraRadera
  6. sv:
    Ja, shit, det har du ju rätt i!!! Det får bli pannan! ;-)
    Eftersom det är en rockblogg så skålar jag såklart i ÖL!!! ;-P

    SvaraRadera
  7. sv: Jag förstår verkligen att folk har bil, då slipper man förseningarna, priserna och omvägarna de blir när man åker kollektivt.

    SvaraRadera
  8. Skönt att du tänker på era fans!

    Uddevalla (av alla ställen) där befinner jag mig 2-3 dagar i veckan, har mitt "huvudkontor" där.

    SvaraRadera
  9. Snyggt!!

    Tack och tack, haha!

    SvaraRadera
  10. Snyggt, du har talang även med det grafiska :)

    SvaraRadera