fbadd

söndag 28 november 2010

Myspace...

Men vad är nu detta?
Det ser inte ut som det brukar göra när jag besöker dig, tänker du, och det har du ju jävligt rätt i...
Japp, det finns en ny header (eller underheader kanske man ska kalla det) som tar dig hela vägen till Myspace bara genom ett klick...
Väl där kan ni avnjuta låtarna som ni röstade fram till nr. 1 och 2 i introtävlingen nu i veckan, fantastiskt va? Tycker i alla fall jag, men så var också kobratelefonen det mest avancerade som fanns när jag kom till världen...

Så... Välkomna in till Massive Dynamics alldeles egna lilla utrymme på The world wide web...

Peace/Fred

8 kommentarer:

  1. Smart, ska gå in och lyssna :)

    SvaraRadera
  2. Fan vad nice, ni är grymt bra!

    SvaraRadera
  3. Riktigt coolt! :-)

    Jag har en hopplöst ouppdaterad sida på Myspace.
    Borde göra nåt åt den... :-(

    SvaraRadera
  4. Smart sätt att sluss folk vidare till Myspeace-sidan :)

    sv: Tell me about it. Det kallas folkvett att inte ringa folk så sent om nätterna. Lät dessutom som personen befann sig på en fest.

    SvaraRadera
  5. En riktig rock´n´roll låt ja, håller med dig till tusen! Jag har deras kommande album, får se hur det låter :)

    SvaraRadera
  6. Coolt som fa-an hörrö! Trots att jag är född på 80-talet o inte alls gammal så är jag fett jävla oteknisk. Så vi kan bilda klubb!

    Psst! Har lagt till dej som en liten länk på min blogg, i menyraden till höger på min bloggjävel!

    SvaraRadera
  7. Ha ha, jo Michalw... Hoppas att det går bättre än att slussa folk till min vedhög här utanför... Tyvärr är den fortfarande lika stor som för en vecka sen ;)

    SvaraRadera
  8. sv: Ne, får nog hoppas att det kommer något mäktigare dragplåster än så! Men SOAD är SOAD och de kommer nog bli grymt!

    SvaraRadera