fbadd

fredag 5 november 2010

...

Totaltorka idag, känns som att huvudet fryst fast i asfalten och hjärncellerna i kylan panikartat emigrerat söderut där dom i sin förtvivlan begått kollektivt självmord efter den fasansfulla upptäckten att gräset knappast var grönare på andra sidan... Jag vet. En lång mening utan kommatecken, precis som den senaste tiden varit.
I helgen tänker jag göra minsta möjliga, om jag nu kan hitta någon ro vilket är svårt nu för tiden...

Vi hörs när jag orkar släpa mig ur soffan...
Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

4 kommentarer:

  1. O ja. Aerosmith är obeskrivligt bra live. Såg dom första gången på srf 07. Vilken spelning! var som en dröm att äntligen få se dom man dyrkat sedan 11-års åldern live. Obeskrivligt. Och nästan lika obeskrivligt i år. Hoppas såklart på fler sverige spelningar!

    SvaraRadera
  2. Ja, Vipe Out lät inte hel fel, sköna :)

    SvaraRadera
  3. SV: Fan, en sån otur att du glömde chipsen. Bara att sätta igång med att dra ur spikarna nu då :(

    SvaraRadera
  4. Jadu, det låter som vi har det ungefär samma lika just nu! Hoppas du får ne lugn o jävligt skön helg Freddan!

    SvaraRadera