fbadd

måndag 8 november 2010

Dirty work...

Titta som dom ser ut..! Mina nya boots efter en promenad från bilen till stugan... Oj oj oj...
När ni skärper till er och flyttar från smogen till skogarnas friska fläkt så kom ihåg att investera i ett gäng diskborstar, dom går åt!

Bockat av en jävla massa skitgöra idag, diskberget är raserat, tvätten är ren å hänger på strecket och ved för en vecka är uppsågad och staplad... Nice work! Tack så mycket!

Nu ska tydligen snön komma med sitt jävla skägg av plåga... Så jag får snällt ta å dra fram dom gamla snökedjorna, detta betyder att det blir till att gå upp en kvart tidigare på morgonen... Tack så jävla mycket! Varsågod!
Förra vintern eldade jag upp en vägg i hemmet, det gav plats åt en bar så ingen skada skedd men i år har jag skaffat mig en så jävla heltäckande försäkring så jag kan bete mig i princip hur som helst, dock osäker om dom besitter krafter som kan återuppliva mitt förkolnade lik... Värt att ringa och fråga...

Nu har dom haffat den där jävla galningen i Malmö, det var på tiden... Föga förvånade var snubben tydligen basist, inte konstigt att man blir helt loss av att ägna sitt liv åt att bemästra ett instrument som inte en jävel bryr sig om... Knappast en ursäkt men kanske en orsak...


Det finns bara 3200 tigrar kvar i vår egofuckade värld, dra ditt strå till stacken och klicka HÄR för att hjälpa dom stackarna...









Be cool!

/Fred


And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Du är en bra människa, fred!

    SvaraRadera
  2. Mina vänner tycker att jag o sambon är helt urfuckade som ska flytta längre bort från city. Ut mot skogen. Jävligt skönt tycker jag. Att få vara ifred och bli lite skitig.

    SvaraRadera
  3. Tack för feedbacken! Ska se hur vi gör, vi har fortfarande mycket att göra med mixarna på de andra fyra låtarna. Blev rätt nöjda iaf att det gick att få såpass bra ljud från repis ändå! :-)

    SvaraRadera
  4. Stolt jag blir att ännu en kämpar för våra älskade djur! :)
    (För planetens bästa borde vi människor utplånas egentligen..) Men nu ska jag inte vara alltför missantropisk. ;)
    Ska själv ge mig in i kampen mot das evul diskberg imorgon tänkte jag.. Hemska tanke!

    SvaraRadera