fbadd

tisdag 16 november 2010

Tune of the mornin'...

Välkomna till onsdag!
Mitt i veckan, bättre än tisdag, sämre än torsdag, en dag närmare pengar på kontot...
Känner mig lite illa ute när jag börjat tänka på nästa utbetalning när det är hela åtta dagar kvar... Ja ja, det har varit värre, mycket, mycket värre men så har det även varit bättre, mycket, mycket bättre... Glaset är halvfullt och halvtomt på samma gång, där är vi nu, i mitten av veckan och på ruinens brant...
Skönt att det finns bra musik som sparkar igång en när det annars är jävligt svårt att motivera sig...

Morgonens låt heter "Real" och har inte lämnat min hjärna sen jag hörde den första gången för ett par år sen...
Bring the thunder Bumblefoot!





And a little treat for the search engines... ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

11 kommentarer:

  1. sv: vi var ute och sprang ja.. och fy faaaan vad kallt det var :P
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. sv: jaap ja ska lägga upp resultatet sen när det e klart! :D wehoo!

    SvaraRadera
  3. Löningsdagen hade gärna fått komma ett par dagar i förväg denna månad. Är så grymt sugen på sushi-lunch men har inte ens råd med det. Så tråkigt att känna sig fattig fast man egentligen inte är det, har tydligen planerat ekonomin lite galet denna månad. Får se till att sälja en tavla eller två=)

    SvaraRadera
  4. Hej! nu har jag en ny blogg, kolla in!
    rockandhair.blogg.se :) tack för du följt min!

    SvaraRadera
  5. Tvivlar på att det är en likadan, eller brukar du handla dina kläder på Gina Tricot? =)

    SvaraRadera
  6. Vet hur det känns, pengarna har gått åt till bandet och konserter. Tur att jag har bra vänner!

    sv: Var faktiskt hans idé med inlägget! Han tog bilden, haha. ;-)

    Ska kolla in den där Psalm 21, verkar cool!

    SvaraRadera
  7. Då fick du dig en liten dos av DIO nu i alla fall :)

    SvaraRadera
  8. sv: men det där var väl inte sååå svår matte eller? ;)

    SvaraRadera
  9. Hahah, vad lurades du av..? *confused* :D

    SvaraRadera
  10. Oooh! Vilken underbar låt! Jag smälter lite grann...

    Håller med...onsdag är fan ingen bra dag, men den är ändå tusen jävla gånger bättre än tisjävladag!

    Hahahaha...men du....helgerån eller inte...jag är ju lite rolig av mej sådär jag. Särskilt imorse då såklart.

    SvaraRadera