fbadd

fredag 12 november 2010

CD...


Sådär, då var skivdesignen klar!
Tänker fan inte röra den mer om inte nån trycker upp en bunt tusenlappar under näsan på mig... Eller ett par tjugor, skulle nog oxå funka...

Nu e' det dags att styra upp dagens gitarrlektion... Blir lite Blueslära såhär första gången, viktigt att börja från rötterna... Minns vad jag tyckte om det tänket när jag var 14 och bara ville leka Kirk Hammet...
Men, men... Såhär i efterhand så inser man vad den där gamla stofilen till gitarrlärare hade för förbannat mjöl i påsen...

See ya later!

Peace/Fred

And a little treat for the search engines...

ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK BLOGG ROCK BLOG ROCK

5 kommentarer:

  1. Svar; Jag vet att det är näst intill omöjligt med en återförening av Gn'r. Men.. Man kan alltid få drömma och önska :)

    SvaraRadera
  2. Tjena tjockis! Grattis till vinsten. Inte ett ord om detta framöver. Vi pratar inte om det. Vi nämner det aldrig. Aldrig! Någonsin. Jag kikar förbi under helgen och hämtar min tavla. Fast du bor så långt bort... det går bra om du postar den till mig. Schyst!

    SvaraRadera
  3. Mjo, men jag antar att ifall det hade varit så att jag var döende i ögat så hade dom nog hört av sig vid det här laget.
    Så jag känner mig fri att bli full och låtsas vara frisk ^^

    SvaraRadera
  4. Då skulle jag verkligen hamna i fördärvet asså. Jäkla H&M!

    Trevligt med designen. Tycker den ser skitbra ut!

    SvaraRadera