fbadd

onsdag 20 april 2011

Yo!

Hey, nu ska ni fanemej få höra på grejer!
George Lucas, Stephen Spielberg och Peter Jackson mailade mig idag och presenterade en idé att göra Hollywoodfilm med skogsmannen i focus...
Dom skickade med denna Trailer för att övertyga mig, måste säga att det är jävligt lockande...
Tydligen så är det teamet bakom Avatar som gjort specialeffekterna... Fan va imponerande!



Fortsätt att rösta på oss, kanske så har du syrran, frugan, pojkvännen, farmor eller katten jämte dig som fortfarande inte varit inne och röstat...
Och hur fan gjorde man nu igen då?
1. Gå in HÄR
2. Logga in med Facebook/Twitterkontot uppe i högra hörnet
3. Klicka på det gröna hjärtat under Massive Dynamics spelaren
Klar och Thanx a lot!

Ztizze och Tune of the day är ytterligare två bloggar som visar jävligt god stil och hjälper till att pusha oss... Lyckligt lottad som har så jävla sköna bloggpolare!

8 kommentarer:

  1. Damn. Den där ska jag förhandsboka på CDON!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, "Dolph"! Han är kung! :D
    Och det var riktigt bra specialeffekter!
    Kommer det tv-spel på den med?

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo det har du rätt i! Dock kommer jag nog inte ha någon större användning för låtarna sen men man kan väl hoppas.

    SvaraRadera
  4. Hahahaha
    Helt underbar Trailer! :-D
    Har du plats för mig i den kommande produktionen? ;-)
    sv:
    Anytime Dude! Klart jag röstar på er, ALLTID! :-)
    Ja, grillningen borde gjorts tidigare, men bättre sent än aldrig, eller hur?

    SvaraRadera
  5. Dude... du har för mycket fritid ;)

    SvaraRadera
  6. Sv: Jo, men om man gillar en film vill man ju ha allt som relateras till den vettu ;)

    SvaraRadera
  7. Sv: Coolt! :D Haha, jo bärs brukar göra det mesta bättre ;)

    SvaraRadera
  8. Schysst av dig att hjälpa Micke också....kan du fixa en date till mig med Jake Gyllenhall ifall du stöter på honom i Hollyood...?

    SvaraRadera